7 Ocak 2009 Çarşamba

NUH'UN GEMİSİ VE ZEYTİNYAĞI









Gazetede kocaman bir başlık; ‘’Nuh’un gemisi Cudi’de’’.

Heyecanla okumaya girişiyorum, Allah Allah gerçekten gemiyi buldular mı diye. Alt başlık; ‘’Meclis’te kurulan Zeytin ve Zeytinyağı Sorunlarını Araştırma Komisyonu raporunda Nuh’un gemisinin Cudi’de olabileceği belirtildi.’’ Haydaa... öncelikle yüce meclis çatısı altında Zeytin ve Zeytinyağı Araştırma Komisyonu varmış. Kısaltması nasıldır acaba; TBMMZVZYSAK?
Hadi onu bir kenara bırakalım, bu yüksek komisyonun saygıdeğer üyelerinin Nuh peygamber ve onun gemisi ile, Cudi dağıyla filan ne işleri var?
  • Efendim, Nuh peygamber binbir mahlukatı gemisine yükleyip kurtardıktan sonra gökte beyaz bir güvercin gözükmüş.
  • Eee.. ?
  • Eee’si şu ki, güvercinin ağzında bir zeytin dalı varmış. Zeytin dalı karanın uzakta olmadığını, tufanın sona erdiğini muştulamış. Hatta bu sebeple beyaz güvercin ve zeytin dalı daha sonraları barışın sembolü olarak kabul edilmiş.
  • Eeeeee... ?
  • Sabırsızlık etmeyiniz rica edeceğim, memleket meseleleri ve yüce TBMMZVZYSAK aceleye gelmez!
  • Tamam da hani yani Cudi dağı filan?
  • Ee işte komisyonumuz, zeytin ağacının deniz seviyesinden bin metre yukarıda bile yetiştiğini tespit, Cudi ve Gabar dağlarında bol miktarda yabani zeytin ağacı bulunduğunu teyid ve de Ağrı dağında zeytin ağacı bulunmadığını takdir ettiği cihetle, Nuh’un gemisinin Ağrı da değil Cudi’de olabileceği konusunda görüş bildirmiştir.
  • Zeytinyağı tabi bu, şişede durduğu gibi durmuyor!
  • Pardon nasıl buyurdunuz?
  • Zeytinyağı dedim.. İspanya, İtalya hep bizi solladı geçti, hala bir yıl var yılı, bir yıl yok yılından ileriye gidemedik, zeytinlikler toptan yazlık site oldu, hadi onları bırakın ben bakkaldan kırık zeytin istiyorum, adam bana çizik gönderiyor, buralara gelemediniz mi?
  • Gelecektik ama Nuh’un gemisi meselesine sayın Ağrı milletvekilleri gönül koydular, toplantı masasına zeytinlerle ‘’Nuh’un gemisi Ağrı’dadır, Ağrı’da kalacak’’yazmışlar, nisap yokluğundan toplanamı.... ama sayın milletvekili anlatıyordum, nereye ?
  • YOSAKDASAKSAKMADASAK toplantısı var, geciktim!
  • O ne be?
  • Başbakanlığa bağlı Yoğurdu Sarımsaklasak da mı Saklasak Çalışma Gurubu, kriz bizi teğet geçecek onu kanıtlıyacağız, hamdolsun.


7 Ocak 2009 – copyright – www.aklagelen.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder